Népszerűtlen vélemények booktag

Sziasztok molyok! :)

Újfent a Habár, a könyves kocsma bloggerinája, Réta hívott ki egy booktagre, amit innen is köszönök, csókoltatlak drágaságom :P s csak hogy feldobjuk ezt a hetet, december előtt, vágjunk is bele a kérdésekbe, avagy következzen a Népszerűtlen vélemények könyves tag!
1. Egy népszerű könyv vagy sorozat, ami neked nem tetszett:
Naomi Novik - Rengeteg c. könyve. Iszonyúan sajnálom, én nagyon akartam őt szeretni, de egyszerűen annyira de annyira mást kaptam, mint amit én vártam, hogy azt leírni nem tudom. Életem első könyve, amit félbehagytam! (Azt hiszem, ez mindent elmond…) Nekem ez elsőre nagyon nem akart működni… Talán majd másodjára…
2. Egy népszerű könyv vagy sorozat, amit mindenki más utál, de te szereted:
Lauren Kate Fallen sorozata tökéletesen illik ide. Ő szerettette meg velem az olvasást, és a mai napig imádom Luce és Daniel történetét. <3
3. Egy szerelmi háromszög, ahol a főszereplő nem azzal jön össze, akivel te szeretnéd:
Azt hiszem, erre még mindig az Alkonyat a legjobb példa… :D Jacob forever!
4. Egy népszerű vagy szeretett szereplő, akit te nem igazán kedvelsz:
Ide újfent tökéletes választás lenne a Rengeteg Agnyeskája, aki nekem enyhe kifejezéssel is élve hatalmas kiábrándulás volt, első olvasásra… Hátha majd egyszer megszeretem.
5. Egy népszerű műfaj, amit te nem igazán olvasol:
Mostanában a romantikus-erotikus vonal az, ami nem tud annyira magával ragadni. Valamiért sokkal inkább vonz a sci-fi, a fantasy, a thriller/horror és meglepő módon, a szépirodalom!

6. Egy népszerű szerző, akit nem sikerült igazán megszeretned:
Colleen Hoover – igaz, még csak a Hopeless-t olvastam tőle, ami elég vegyes érzéseket keltett bennem, de ez nem jelenti azt, hogy a döntés végleges, és nem fogom sosem szeretni CoHo-t. ;) Itt várakozik a Losing Hope és a Maybe Someday is + kívánságlistás az It ends with us is, szóval aggodalomra semmi ok. :P
7. Egy népszerű toposz, amiből már eleged van:
Az iskolai vagy bármilyen bántalmazás. Kérlek ne értsetek félre, s ne kövezzetek meg, imádom az ilyen és ehhez hasonló témákat, de amikor már a csapból is ez folyik, és túl van lihegve ez a téma, akkor számomra már egy kicsit kezdik elvetni a sulykot. Ettől eltekintve nem egy könyvet olvastam, aminek ez áll a középpontjában, s akad a kedvenceim közt is ilyen könyv. ;)
8. Egy népszerű sorozat, ami teljesen hidegen hagy:
Egyértelműen Leiner Laura SZJG c. sorozata. Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de hiába próbálkoztam vele, több alkalommal is, valamiért nem sikerült megbarátkoznunk. :(
9. Azt mondják, a könyv mindig jobb, mint a film. Mégis, melyik az a sorozat- vagy filmadaptáció, ami jobban tetszett, mint a könyv?
Ezzel csak az a baj, hogy eddig mindig a könyv volt nyerő, vagy ha elcipeltek akaratom ellenére a moziba, akkor nem olvastam még a regény verzióját a könyvnek. Viszont ha ezt a súlyos bűnt nem veszem figyelembe, akkor a legutóbbi filmes élményeim közül, ami igazán maradandó volt, az a Gyilkosság az Orient expresszen és az Idegpálya.
+1. Egy karakter, akit mindenki más utál, de te szereted:
Már a Grisa - trilógia első kötetében odavoltam az Éjúrért, s utólag visszagondolva, az egyik olyan tipikus karakter, akit pontosan azért imádok annyira, amiért mások utálják. Lehetetlen vagyok, igaz? :D
A kihívottjaim pedig: Niita, Pati, Zsófi, Deidra, Petra, Nóri, Nóra, Laci és Balázs - szeretlek titeket :*
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

4 megjegyzés

  1. CoHo-val tökéletesen egyet értek:)

    VálaszTörlés
  2. Megnyugodtam, hogy nem vagyok egyedül:)^^

    VálaszTörlés
  3. Szia!:) Már jó rég jártam nálad, sajnos. De ezerbocsánat, a karácsonyi készülődés minden időmet elveszi. De most végig olvastam a kimaradásokat. :)
    Ezt a Tag-et imádtam elolvasni, új könyveket találtam amit még nem olvastam és mindenképpen elszeretnék :D
    Köszönöm, hogy olvashattam, puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihó:)
      Jaj, semmiség, megértelek :) Szánom-bánom, de én is rég látogattalak meg, a végzős évem kikészít...ehhez jön pluszba a készülődés karácsonyra. :/
      Juj ezt örömmel hallom, remélem elolvasod őket és jelentkezel még! :D
      Köszönöm, hogy elolvastad, puszi :*

      Törlés