READER SURPRISE LUXURY DOBOZ - avagy karácsonyi meglepetés a Könyvmolyképzőtől

Sziasztok molyok! :)

Képzeljétek, pénteken nagy meglepetés ért, amikor az anyukám bekiáltott délelőtt a szobámba. A házunk előtt egy GLS futár kocsija parkolt, és az apukám vette is át a nevemre szóló csomagot.
Nagyon kíváncsi lettem, ugyanis nem vártam semmilyen küldeményt - képzeljétek el, milyen arcot vághattam, amikor átvettem a nem egészen kisméretű ajándékot, elkezdtem kicsomagolni, s egy Reader Surprise Luxury doboz lapult a védőfóliák alatt.
Mivel már több helyen is összefutottam eléggé csalódott hangvételű véleményekkel, mondanom sem kell, hogy próbáltam valamivel alaposabban utánajárni, mi is ez a doboz, mi a célja, milyen meglepetések lapulnak benne - elvégre tudatlanul nem szerettem volna ítélkezni, mert az nem rám vallana.
Úgyhogy, kedves olvasó molyaim, vágjunk bele a doboz felfedezésébe, ugyanakkor FIGYELEMFELHÍVÁS KÖVETKEZIK: SPOILER - VESZÉLY! KÉRLEK, CSAK AKKOR OLVASS TOVÁBB, HA NEM BÁNOD, HOGY MEGTUDOD, MIKET TARTALMAZ A CSOMAG!
Mint megtudtam, a debütáló doboz a fagyöngy témakör köré épült, s ahogyan azt mindenki tudja, a fagyöngy alatt csókolózni illik… Ezek után már nem lepődöm meg a két könyvön, amit a doboz rejtett, ugyanis elsőként Jennifer L. Armentrout - Perzselő csók c., nemrég megjelent kötete bújt elő a papírok alól, s egyből utána Alex Flinn - Csók, pont jókor c. regénye, ill. újramesélése követte.
Jennifer könyvei közül a Luxen sorozat nagy kedvelője vagyok, s miután a White Hot Kiss fülszövege sem hangzik rosszul, sőt, nekem kifejezetten tetszik a démon-gorgó párosítás! kíváncsian várom, mit alkotott az írónő - eddig nekem nem okozott csalódást. :)
Hasonlóképp vagyok Alex-el is, hiszen a Szörnyszívű c. retellingjét imádtam, na igen, kiderülnek itt a titkaim, miszerint a mai napig hatalmas Szépség & szörnyeteg rajongó vagyok… na sebaj ez pedig azt jelenti, hogy ugyanakkora érdeklődéssel kacsintgatok a Kiss In Time felé is. Ha sikerül újfent egy nagyon jól átírt Disney mesét kapnom, aminek még a bölcsessége is értékes, akkor én tökéletesen elégedett leszek vele is.
Azt hiszem, nagy szerencsém van, hogy még egyik regényt sem olvastam a fentebb említettek közül, így nincs okom panaszra; ráadásul még azt sem mondhatom, hogy nem érdekelnek, mert nem az én műfajom a romantika - most kifejezetten előnyös, hogy mindent szívesen olvasok. :)
A könyvek után következtek a képeslapok, a könyvjelzőkkel és a kitűzővel együtt. Nekem személy szerint tetszenek, habár azt gondolom, valamilyen szinten korlátozott, kinek küldhetek Perzselő csókos vagy Reader Surprise-os üdvözlőlapon köszöntést, vagy egyéb üzenetet, de annyi baj legyen, a könyvmoly ismerőseim biztosan értékelnék őket. Vagy egyszerűen csak megtartom magamnak, esetleg írok rá pár sort, s miután visszatért hozzám, eljátszom, hogy meglepődök! Oké, látszik, hogy fáradok.
A csokikat meglátva mosolyognom kellett, ugyanis lassan már teljesen el fogok hízni, annyit kapok ajándékba, másrészt hiába lehet kapni a boltokban hasonlóakat, vagy akár a rendezvényeken, én mindig tudok örülni az ilyen apróságoknak. Vigyázz mérleg, jövök!
A könyves fülbevaló nagyon találó, nekem ilyet még nem sikerült megkaparintanom, s hiába siránkoztam régebben, nem kaptam egyszer sem, pedig ígértem én mindent, mi lesz, ha egyszer valakitől ilyen ékszert kapok… Remélem, ezeket most már nem kell megtennem… :D (Azonban meg kell jegyezni, hogy a minőség itt is lehetne egy kicsit jobb.)

Az ötletem a képen látható: Mivel kézzel készített termékről van szó, ami égethető gyurmából készült, biztos vagyok benne, hogy hasonlókat magyar kézműves eladóktól/cégektől is be lehet szerezni
Kép forrása: Etsy

Jöhetett a gyertya és a sült tea - leginkább utánuk kutakodtam kicsit, s meg is találtam őket, és most már tudom, hogy egy csillogó citrus & pézsma illatú gyertyával lettem gazdagabb, ahogyan azt is, hogy a sült tea hazája Csehország, a gyártása pedig 150 évre vezethető vissza, ráadásul teljesen természetes! Azt hiszem, erre vagyok a legkíváncsibb az összes meglepetés közül, még a végén egy külön posztot is szentelek neki - na, mit szóltok? :D

A képen a gyertyát és a teát láthatjátok
A két termék minőségével kapcsolatban nem érzek problémát, nálam azért is telitalálat mindkettő, mert szeretem a gyertyákat, pláne, ha illatosak, és imádok teázni természetesen csak a kávézás után! - mondjuk sült teához még nem volt szerencsém, de mint tudjuk, egyszer mindennek eljön az ideje… :D
Számomra, ami mindent vitt, az a vászontáska volt. Alapjáraton is imádok ilyesmiket csinálni, és ez igazán cukira sikeredett - amint tudom telepakolom könyvekkel, és ezzel fogok lavírozni Budapest utcáin. Ez az, rettegjetek!
Mondhatni szinte az egyetlen dolog, amit nagyon negatívan fogadtam, az a rúzs alakú toll volt. Az ötlet nagyon tetszik, mert tökéletesen beleillik a koncepcióba, de a minősége sajnos hagy némi kívánnivalót maga után. Viszont már betettem a tolltartómba, s amíg ki nem fogy, ő lesz az új íróeszközöm az órákon.
Utolsóként a Fortuna kártyát és a három darab kupont említeném meg, amiket valamilyen oknál fogva nem tudok hova tenni. Mivel a kártyával boltokban is találkoztam, s kaptam is dögivel vásárláskor (jól van na, mindig csak egyet), így csak odatettem a többi mellé; a kuponokkal kapcsolatban pedig vegyes érzéseim vannak, ugyanis szintén egy jópofa ötletnek tartom, ugyanakkor azt célszerűbbnek érezném, ha bármilyen könyvre fel lehetne használni, valamivel több ideig. Pl.: egy hasamra ütök 1000 forintos utalvány, amit be tudsz váltani akármilyen könyvmolyképzős regényre, december 31. helyett, mondjuk január 10.-ig.

Az említett kuponok a fekete emléklap hátulján találhatóak, a Fortuna kártya pedig a képeslapok előtt bújik meg
Katona Ildikó levele szerintem egy kedves, nyílt gesztus volt az olvasók felé, én mosolyogva olvastam a sorait.

Összességében az a véleményem, hogy ez a doboz egy nagyon jó kiindulási pont valami újnak a megkezdésére a Könyvmolyképzőnél, hiszen ne feledjük, ezek még csak a debütáló; vagyis a mintadobozok voltak, ha úgy vesszük! Ettől eltekintve a tartalmat érdemes lenne bővíteni, és a minőséget valamivel növelni, hogy a meglepetések ténylegesen (azaz 100%-ig) megérjék az árukat, és a vevők ne érezzék magukat csalódottnak. Én teljes mértékben meg tudom érteni őket is, hiszen nekem hatalmas mázlim van a könyvekkel, mert nem olvastam őket - habár ez, ha belegondolunk nagyon is a szerencsén múlik. Bízok abban is, hogy az érdemleges javaslatokat a későbbiekben fel tudják majd használni, hogy minél tökéletesebb, és teljesebb meglepetést tudjanak okozni a vásárlóknak a dobozok készítői.
Nem utolsó sorban pedig szeretném megköszönni a kiadónak, amiért a munkámat ezzel a meglepetéssel köszönték meg, s ezúton kívánok én is Kellemes ünnepeket a munkatársaimnak, s az olvasóimnak is!
Szeretettel,
~ Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés